Kurmeen keskittymä Nakkifakiiri on aina halunnut olla kokoaan isompi



Pikkuruinen nakkikioski Nakkifakiiri otti Tampereen uuden ratikkareitin digihubit haltuun kesäkuussa. Valloitus oli mahdollista yritysyhteistyön avulla. JCDecaux tarjosi kampanjan, me nakit ja sinapit. Mainosta kuin Nakkifakiiri -kampanja teki kerralla eläväksi Nakkifakiirin omistajan, Setlementti Tampereen periaatteen ”Ihmisten keskellä, ihmisten kesken”.

– Kampanjalla on ihan oma arvonsa kansalaisjärjestömme työn tunnetuksi tekemisessä, kertoo Setlementti Tampereen toiminnanjohtaja Mervi Janhunen-Ruusuvuori. – Me haluamme pitää yllä perinteistä tamperelaista juttua. Vain harvaa tietää, että myös Nakkifakiiri on osa yhdistyksen toimintaa.

Nakkifakiirin legendaarinen kioski sijaitsee Tampereen keskeisimmällä paikalla, Keskustorilla, uuden ratikkapysäkin ja JCDecauxin digihubin vieressä.

Toteutettu kampanja sopi kuin sinappi nakkiin legendaarisen Nakkifakiirin henkeen, sillä se on aina halunnut olla vähän itseään isompi. Kun joku toinen voisi kertoa, että siirsimme vähän ruokakojua, kertoo Nakkifakiiri kääntäneensä ravintolakiinteistönsä rintamasuuntaa.

Setlementti Tampere on paikallinen, poliittisesti ja uskonnollisesti riippumaton kansalaisjärjestö. – Mitä enemmän me näymme erilaisissa yhteyksissä, sitä vahvemmin voimme tehdä omaa työtämme tunnetuksi.

Voit tukea toimintaamme Keskustorilla nakki kerrallaan tai osoitteessa www.lahjoitan.fi.

Lue lisää kampanjasta: Mainosta kuin Nakkifakiiri – olet isompi kuin uskotkaan | JCDecaux Finland

Uusimmat uutiset
Uutisarkisto