Järjestön brändi uudistuu! (Aprillia!)


Kahden vuoden innovatiivisen, rajoja rikkovan ja kokonaan laatikon ulkopuolella pidetyn projektin päätteeksi ilmoitamme, että yhdistyksemme brändiuudistus on nyt valmis ja Setlementti Tampere ry -nimellä tunnettu yhdistys tunnetaan jatkossa modernilla ja myös nuorempiin ikäryhmiin paremmin vetoavalla nimellä: #SETRE (lausutaan: hästäksetre). ”Olimme heti alusta asti samoilla linjoilla siitä, että nimen olisi oltava jotain aivan uutta, mutta myös jotain vanhasta ja perinteikkäästä setlementtiaatteesta siinä pitäisi säilyttää”, kertoo uunituoreen #SETRE:n #ylikeisarinna Mervi Janhunen-Ruusuvuori.

”Kokonaisvaltainen uudistus sisältää myös tuoreemmat tittelit ja personoidut Macbook Airit koko henkilöstölle”, vahvistaa yhdistyksen #johtavaguru, Ville Peltola.

Uudistuksen primus motorina toiminut, brittiläinen mainos- ja konsulttitoimisto Mudwater, Herring & Sons on aiemmin ollut pääarkkitehtina useissa maailmanluokan brändiuudistuksissa jo 1800-luvun puolivälistä lähtien ja oli myös mukana Toynbee Hallin, maailman ensimmäisen setlementin alkubrändäyksessä.

”Ei me nyt ihan minkä tahansa puulaakin kanssa lähdetä toimimaan”, nauraa Ylikeisarinna Janhunen-Ruusuvuori kysyttäessä MHS:n valikoitumista yhteistyökumppaniksi. ”Pitäähän meidän uskottavuutemme säilyä.”

Yhdistyksen kokonaisvaltainen brändiuudistus alkaa virallisesti 1.4.2020 ja jatkuu koko kevään ajan esitteiden ja muun materiaalin uusimisella.

#pysykääkuulolla #brändiuudistus #20200401 #mudwater #herring

Uusimmat uutiset
Uutisarkisto

© 2018 Setlementti Tampere ry